Update! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Nicky Bosman - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Nicky Bosman - WaarBenJij.nu

Update!

Blijf op de hoogte en volg Nicky

26 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Wow het is echt alweer veels te lang geleden dat ik iets geschreven heb. Ik ben hier ook helemaal niet goed in eigenlijk! En het feit dat ik twee maanden zonder Wi-Fi heb gezeten telt ook mee! Ik begon al aardig af te kicken van mijn 'toch-stiekem-elk-uur-op-FB-kijken' én instagram én pinterest en nog meer van die leuke (inspiratie) apps. Al goed deze verslaving kan ik nu weer oppakken! Helaas was het wel erg vervelend voor mijn bezoek, want niet even snel een 'appje' aan het thuisfront kunnen sturen is toch best lastig! Gelukkig hebben veel restaurantjes, supermarkten e.d. wel Wi-Fi.
Zoals jullie vast niet ontgaan is, heb ik mijn ouders weer gezien! Eindelijk na 6 maanden en dan is een weekje bezoek best kort! Helaas zijn ze nu weg, maar hebben we wel een leuke, gezellige week gehad met mooie herinneringen! (zie mijn prachtige filmpje op FB:))
Verder gaat het hier goed. Tuurlijk zijn er momenten waarop ik 'thuis' mis, maar dat neemt niet weg dat ik hier volop geniet van het prachtige weer, de feestjes, het strand, mijn nieuwe huisje, de danslessen, het sporten, de natuur en mijn reizen! Ja ja binnenkort ben ik er even tussenuit, naar Cuba! Een paar dagen door de 'westkust' van Cuba reizen, niet verkeerd dacht ik zo! Hier probeer ik later ook nog wat over te schrijven.
Mijn volgende bezoek komt in mei alweer! Voor 2weken komt dan een van mijn beste vriendinnetjes, Denise! Super gezellig en natuurlijk super veel zin in! Be prepared voor mijn volgend filmpje!

  • 26 Maart 2015 - 17:00

    Annemieke:

    Ha Nicky,

    Wat super dat je paps en mams zijn langs geweest. Ik zag t filmpje al op fb, gaaf! Ik weetnog heel goed toen mijn paps en mams kwamen toen ik in Cancun zat. Was zo heerlijk om die weer dan te zien. Wat gaaf dat je naar Cuba gaat! Ben ik nooit geweest maar zal heel mooi zijn!
    Heel veel plz daar, liefs
    Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5616

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 25 September 2015

Aruba

Landen bezocht: