Heimwee - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Nicky Bosman - WaarBenJij.nu Heimwee - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Nicky Bosman - WaarBenJij.nu

Heimwee

Blijf op de hoogte en volg Nicky

20 Januari 2015 | Aruba, Aruba

Heimwee is iets heel stoms. Niet iedereen heeft er last van, maar ik wel. Het gevoel om alles te missen, zowel hier als thuis.
Al bijna vijf maanden lang heb ik niemand van thuis in 'real life' gezien. En ik kan je vertellen dat is best lang! Daardoor voelt het hier soms best alleen. Thuis is waar ik compleet mezelf kan zijn. Thuis, wat vertrouwd en bekend is. Thuis waar eigenlijk mijn hele leven is. Ja 'thuis' is toch wel wat ik een beetje (en soms heel erg) mis.
Gelukkig heb ik hier allemaal nieuwe, leuke en lieve mensen leren kennen! Voorlopig zou ik hier ook echt niet weg willen. Hier is de zon, warmte, gezelligheid, feestjes, relaxte sfeer, werk, mooie stranden en mooie natuur! Maar wat mis ik alles thuis! Mijn vrienden, familie, woody (voor degene die het niet weten: de hond ;)) mijn huisje en stiekem (heeeel soms) het weer! Lekker weg kruipen onder een deken met een kop thee, terwijl het buiten heel hard regent! Hoe wel ik toch liever lekker buiten ben, waar het warm is en ik me niet druk hoef te maken om de regen!

Ik heb veel mensen weg zien gaan vanwege hun heimwee, ik zie mensen niet genieten van hun reis, ik zie mensen die de dagen aftellen. Alles is ook door mijn hoofd gegaan, maar mijn lieve opa heeft mij het meest aan denken gezet door te zeggen dat ik moest genieten. Geen dagen tellen, zonde van mijn tijd, maar genieten! Deze mooie quote past daar ook bij: 'Don't count the days.. Make the days count'

En als ik dan toch met quotes aan het strooien ben (stiekem ben ik daar verliefd op), hier nog een mooie!
'Life begins at the end of your comfort zone'

Dus sorry voor het vertrouwde thuis, familie en vrienden! Voorlopig ben ik nog op Aruba te vinden waar ik mezelf beter leer kennen en heerlijk aan het genieten ben!

En voor de heimwee momentjes zet ik gewoon even de airco nog kouder, pak ik een kop thee en een deken erbij, Skype erbij en heeeel misschien voelt dat net als thuis! Morgen gauw maar weer de zon opzoeken!
En toch een beeeetje aftellen tot alle vertrouwde mensen mij komen opzoeken!

  • 20 Januari 2015 - 05:44

    Stephanie:

    Mooi geschreven lieverd, maar ik tel de dagen wel af tot je er weer bent hoor

  • 20 Januari 2015 - 06:55

    Pauline:

    Hoi meis,

    Mooi gezegd en geniet er maar gewoon lekker van, thuis gaat alles gewoon door we vliegen, hollen, rennen en springen gewoon verder.
    Neemt niet weg dat we je ook missen maar wetende dat je geniet en relaxed en feest is het allemaal goed.
    Je prachtige foto's en impressies van het eiland maken het weer goed.
    Enjoy voor je het weet is het al weer voorbij en verlang je weer naar de zon.

    Heel dikke knuffels van Mama en woody :)
    Die nog steeds reageert als we je naam hardop zeggen zit hij al voor het raam hahaha.

  • 20 Januari 2015 - 09:51

    Annemieke:

    Ha lieve Nicky,

    Jeetje, wat kan het soms moeilijk zijn zeg. Knap van je dat je het steeds van verschillende kanten kan bekijken en beschrijven. Ik hoop dat het je lukt om dat te blijven doen. Dan blijven wij jaloers denken aan de warmte, de zon en de mooie stranden...

    Liefs!

  • 20 Januari 2015 - 10:04

    Eileen:

    Hahaha 'cheesy quotes' zijn je ding he!? ;) Ben trots op je! X

  • 20 Januari 2015 - 21:08

    Papa:

    Meis wat mooi geschreven. En alles is zo waar,..... kep alleen moeite met het tellen van de dagen, ik doe het namelijk wel :-)
    Nog 51 dagen, iets meer dan 1200 uur, en een handvol weken maar dan wil echt wel die knuffel hebben!
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 5592

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 25 September 2015

Aruba

Landen bezocht: